Kontrakt złoty

Kiedy nie możesz sobie pozwolić na przestoje w toku pracy.

Priorytetowa obsługa dla uzyskania maksymalnej sprawności i wydajności laboratorium.

 

Pakiet Serwisowy Złoty oferuje to, czego wysoce specjalistyczne laboratorium potrzebuje najbardziej – gwarancję priorytetowego statusu zgłoszeń oraz pewności, że najważniejsze systemy działają możliwie najefektywniej.

Zapewniamy najlepszą dostępną obsługę, na którą składają się:

  • Priorytetowy status każdego zgłoszenia, aby przyspieszyć rozwiązanie sygnalizowanych problemów.
  • Kompleksowa naprawa przez wykwalifikowanych specjalistów, aby sprawnie rozwiązywać problemy i zminimalizować przestoje w pracy.
  • Ustalone wizyty przeglądu okresowego oraz coroczna kwalifikacja operacyjna (QC), zaplanowane dogodnie dla klienta.
  • Ponowna kwalifikacja urządzeń po każdej naprawie, w celu zapewnienia najwyższej wydajności.

 

Pakiet Obsługi Systemów

Pakiet Złoty gwarantuje całkowicie zintegrowaną obsługę wszystkich modułów tworzących system analityczny laboratorium. Podobnie jak wszystkie pakiety serwisowe PERLAN, Pakiet Złoty zapewnia kompleksowe wsparcie wszystkich systemów, dając pewność, że cały układ jest bezpieczny i działa poprawnie.

Dzięki temu Pakietowi Serwisowemu najważniejsze systemy laboratorium mają zapewnione najwyższą niezawodność, przydatność i sprawność. Pakiet Serwisowy to nie tylko oszczędność w porównaniu z zakupem pojedynczych usług naprawczych i konserwacyjnych, ale również poczucie pewności, iż dbałość o naszych Klientów jest naszym priorytetem.

 

W ramach Złotego Pakietu Serwisowego oferujemy kompleksową obsługę, na którą składają się:

  • Priorytetowość zgłoszeń – uprzywilejowany status i pierwszeństwo w odpowiedzi na zgłoszenie.
  • Naprawy na miejscu – zapewniamy wizyty serwisowe na każde wezwanie oraz naprawy w miejscu użytkowania sprzętu bez ograniczeń.
  • Części zamienne – koszt oryginalnych części zamiennych firmy Agilent Technologies niezbędnych do usunięcia awarii.
  • Materiały eksploatacyjne konieczne do przeprowadzenia napraw – Pakiet Serwisowy gwarantuje również niezbędne materiały zużywalne takie jak: uszczelki, podkładki, lampy czy powielacze elektronów.
  • Usługi konserwacyjne – Pakiet uwzględnia coroczny przegląd okresowy, kwalifikację operacyjną (QC) w terminie dogodnym dla klienta.
  • Ponowna kwalifikacja – wykonywana każdorazowo po naprawie.
  • Konsultacje telefoniczne w sprawie urządzeń i oprogramowania – wystarczy sięgnąć po telefon, aby uzyskać pomoc w sprawie urządzeń lub oprogramowania, kiedy tylko ma się wątpliwości.
  • Gwarancja Usług PERLAN – 100% gwarancji wykonania napraw.
Szukaj w serwisie
Polityka cookies