Kontrakt srebrny

Gwarancja wydajności pracy.

Pełen zakres usług serwisowych, gwarantujący niezawodność systemów.

 

Pakiet Serwisowy Srebrny obejmuje wszystkie usługi serwisowe niezbędne do zapewnienia prawidłowej pracy i optymalnej wydajności urządzeń analitycznych. W ramach kontraktu serwisowego oferujemy pełen zakres usług konserwacyjnych i kalibracyjnych, m. in.:

  • Kompleksowe naprawy przez wykwalifikowanych specjalistów, aby sprawnie rozwiązywać problemy i zminimalizować przestoje w pracy.
  • Części zamienne niezbędne do przeprowadzenia napraw.
  • Ustalone terminy przeglądów okresowych oraz weryfikacji działania (Functional Verification) urządzeń, gwarantujących najwyższą wydajność.

Pakiet Obsługi Systemów

Pakiet Srebrny gwarantuje pełen zakres usług serwisowych wszystkich modułów składających się na system. Podobnie jak wszystkie pakiety serwisowe PERLAN, Pakiet Srebrny zapewnia kompleksowe wsparcie wszystkich systemów, dając pewność, że cały układ jest bezpieczny i działa poprawnie.

Dzięki odpowiedniemu doborowi usług zawartych w Kontrakcie Serwisowym, przepływ pracy w laboratorium będzie zabezpieczony i zoptymalizowany. Co więcej, to oszczędność w porównaniu z osobnym zakupem poszczególnych usług naprawczych i konserwacyjnych.

 

Srebrny Pakiet Serwisowy pomaga zoptymalizować wydajność pracy dzięki takim usługom jak:

  • Priorytetowość zgłoszeń – uprzywilejowany status i pierwszeństwo w odpowiedzi na zgłoszenie.
  • Naprawy na miejscu – zapewniamy wizyty serwisowe na każde wezwanie oraz naprawy w miejscu użytkowania sprzętu bez ograniczeń.
  • Części zamienne – koszt oryginalnych części zamiennych firmy Agilent Technologies niezbędnych do usunięcia awarii.
  • Materiały eksploatacyjne konieczne do przeprowadzenia napraw – Pakiet Serwisowy gwarantuje również niezbędne materiały zużywalne takie jak: uszczelki, podkładki, lampy czy powielacze elektronów.
  • Usługi konserwacyjne – Pakiet uwzględnia coroczny przegląd okresowy, weryfikację działania (FV) w terminie dogodnym dla klienta.
  • Ponowna kwalifikacja – wykonywana każdorazowo po naprawie.
  • Konsultacje telefoniczne w sprawie urządzeń i oprogramowania – wystarczy sięgnąć po telefon, aby uzyskać pomoc w sprawie urządzeń lub oprogramowania, kiedy tylko ma się wątpliwości.
  • Gwarancja Usług PERLAN – 100% gwarancji wykonania napraw.
Szukaj w serwisie