Pracownik administracyjno-biurowy w Dziale Serwisu

Wiemy, że dobrzy pracownicy stanowią podstawę sukcesu firmy i zależy nam, by takie osoby współtworzyły nasz zwycięski zespół. Praca u nas oznacza możliwość samorealizacji, samodzielność
w działaniu oraz rozwój osobistych umiejętności.

Altium International Sp. z o.o. jest firmą dostarczającą aparaturę, akcesoria oraz kompleksowe rozwiązania umożliwiające odbiorcom szeroki zakres prowadzenia badań.

 

Obecnie poszukujemy zdolnych i ambitnych osób do pracy na stanowisku:

 

Pracownik administracyjno-biurowy w Dziale Serwisu

 

Twój zakres obowiązków

  • Kontakt z kontrahentami, instytucjami i klientami zewnętrznymi;
  • Wsparcie (telefoniczne/ mailowe) w obsłudze klienta;
  • Rejestracja zleceń serwisowych;
  • Współpraca z Koordynatorem Serwisu w celu realizacji zleceń;
  • Realizacja umów długoterminowych;
  • Przygotowywanie ofert na usługi serwisowe;
  • Przygotowywanie dokumentacji przetargowej;
  • Rozpatrywanie reklamacji;
  • Wystawianie faktur VAT;
  • Zamawianie części zamiennych/eksploatacyjnych u dostawców krajowych oraz zagranicznych;
  • Zarządzanie gospodarką magazynową części zamiennych;
  • Wykonywanie innych prac administracyjnych, zleconych w ramach Działu.

 Wymagania:

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe;
  • Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych;
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (dostawcy części z UE, USA);
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu (dotrzymywanie terminów), dokładność i systematyczność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Chęć uczenia się i rozwoju w obszarze administracji. 

Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie w pracy z systemem finansowo-księgowym Business Central;
  • Znajomość zasad prawa zamówień publicznych.

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Ciekawą i samodzielną pracę, która pozwoli Ci rozwinąć Twoje dotychczasowe umiejętności;
  • Przyjazną atmosferę;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
  • Możliwość zwrotu kosztów dojazdu do pracy (dot. Warszawskiego Transportu Publicznego).

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres ijachimczuk@perlan.com.pl

Prosimy o umieszczenie w nadsyłanych materiałach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Otrzymanych dokumentów nie zwracamy. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

 

 

Szukaj w serwisie
Polityka cookies