Pracownik administracyjno-biurowy w Dziale Serwisu
Wiemy, że dobrzy pracownicy stanowią podstawę sukcesu firmy i zależy nam, by takie osoby współtworzyły nasz zwycięski zespół. Praca u nas oznacza możliwość samorealizacji, samodzielność
w działaniu oraz rozwój osobistych umiejętności.
Altium International Sp. z o.o. jest firmą dostarczającą aparaturę, akcesoria oraz kompleksowe rozwiązania umożliwiające odbiorcom szeroki zakres prowadzenia badań.
Obecnie poszukujemy zdolnych i ambitnych osób do pracy na stanowisku:
Pracownik administracyjno-biurowy w Dziale Serwisu
Twój zakres obowiązków
- Kontakt z kontrahentami, instytucjami i klientami zewnętrznymi;
- Wsparcie (telefoniczne/ mailowe) w obsłudze klienta;
- Rejestracja zleceń serwisowych;
- Współpraca z Koordynatorem Serwisu w celu realizacji zleceń;
- Realizacja umów długoterminowych;
- Przygotowywanie ofert na usługi serwisowe;
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Wystawianie faktur VAT;
- Zamawianie części zamiennych/eksploatacyjnych u dostawców krajowych oraz zagranicznych;
- Zarządzanie gospodarką magazynową części zamiennych;
- Wykonywanie innych prac administracyjnych, zleconych w ramach Działu.
Wymagania:
- Wykształcenie: średnie lub wyższe;
- Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (dostawcy części z UE, USA);
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- Umiejętność pracy pod presją czasu (dotrzymywanie terminów), dokładność i systematyczność;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Chęć uczenia się i rozwoju w obszarze administracji.
Dodatkowymi atutami będą:
- Doświadczenie w pracy z systemem finansowo-księgowym Business Central;
- Znajomość zasad prawa zamówień publicznych.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Ciekawą i samodzielną pracę, która pozwoli Ci rozwinąć Twoje dotychczasowe umiejętności;
- Przyjazną atmosferę;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Możliwość zwrotu kosztów dojazdu do pracy (dot. Warszawskiego Transportu Publicznego).
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres ijachimczuk@perlan.com.pl
Prosimy o umieszczenie w nadsyłanych materiałach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Otrzymanych dokumentów nie zwracamy. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty.